Erik Hedin

söndag 3 april 2016

En fantastisk respons på mitt senast färdigställda hundporträtt!

Över påsken fick jag privilegiet att personligen lämna mitt porträtt på Springerspanieln Pavvo. Matte och husse i Gävle är överlyckliga över resultatet. En stor glädje även för mig förståss. Att kunna glädja mina kunder är alltid min största behållning. För första gången vad jag kan minnas, reagerar en modell så starkt på sitt porträtt. När Pavvo fick se sitt porträtt backade han, tvekade och började skälla för full hals. Det måste vara det bästa betyg jag kan få! Förutom att husse och matte imponerades av hur levande porträttet var, tyckte hunden uppenbarligen detsamma!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.