Erik Hedin

onsdag 10 februari 2016

Att beställa ett hundporträtt.

Är du intresserad av att beställa ett hundporträtt?

Alla som är intresserade av att beställa ett hundporträtt och/ eller har frågor, är alltid välkomna att kontakta mig. Ni får gärna ringa mig, då det ofta är enklast att förklara över telefon. Mitt mobilnummer är 070-2866499. Ni kan kan naturligtvis också maila mig, gå då högst upp på sidan under rubriken "kontakt", så kan ni maila mig direkt där. Det primära för att kunna skapa ett porträtt är bra foton på hunden i fråga. När vi bestämt ett foto att utgå ifrån, diskuterar sedan vidare format och storlek på tavlan samt pris utifrån detta. Leveranstid för ett porträtt är ca 4 veckor.

Varmt välkomna med frågor och beställningar!

Vänliga hälsningar

Erik

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.