Erik Hedin

söndag 17 januari 2016

Nytt år nya utmaningar!

Nu har ett nytt år börjat och mina förväntningar är höga. Jag har under helgerna redan hunnit få några beställningar på hundporträtt. En spännande utmaning är ett stort porträtt på en Eurasier, en spetsras jag aldrig tidigare målat. Jag har under de senaste dagarna målat mitt andra Pommeranianporträtt. Det har varit så roligt att måla en så söt och gullig hund! Även en Jack Russel och Borderterrier är på gång.

Många tror att jag är så upptagen och att det är kö på att få ett porträtt. Sanningen är den att jag gärna arbetar på flera samtidigt, det är bra att alternera när jag fastnar i någon detalj. Så ni som är intresserade av att få ett hundporträtt är välkomna att höra av er till mig! Leveranstiden är ca. 3 veckor. Antingen ring 070-28866499 eller maila till info@erikhedin.se. Hjärtligt välkomna med frågor och beställningar!

Vänliga hälsningar

Erik

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.