Erik Hedin

torsdag 26 november 2015

Beställningar inför jul.

För er som är intresserade att överraska med ett hundporträtt till jul, finns det fortfarande tid och möjlighet för mig att ta emot beställningar. Ni är välkomna att höra av er med beställningar, önskemål och frågor! Slå mig en signal på 070-2866499 eller maila till info@erikhedin.se ( direktlänk för mail finns ovan under rubriken "kontakt").  Ibland får jag möjlighet att träffa mina modeller personligen. Häromdagen hade jag glädjen att få träffa Totte. Mitt första möte med en Goldendoodle, som är en blandning mellan Golden Retriever och Pudel. Vi blev kompisar direkt och det skall bli så roligt att måla hans porträtt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.