Erik Hedin

onsdag 4 november 2015

Hur beställer jag ett hundporträtt?

För att måla ett hundporträtt behöver jag ett bra foto på hunden att utgå ifrån. Skicka gärna flera foton. Det är viktigt att blicken och uttrycket kommer väl fram i fotot. Jag målar i alla storlekar och format. Det är alltid bra att talas vid i telefon om detaljer. Ni är alltid välkomna att ringa mig på 070-2866499 om ni är intresserade av en beställning, eller har frågor rörande ett porträtt. Det går också bra att maila till info@erikhedin.se ( gå in på "kontakt" högst upp på sidan) , så kan ni maila mig direkt där. När vi sedan bestämt ett foto att utgå ifrån, tar det mig ca 3-4 veckor att måla porträttet färdigt. Priserna för ett porträtt ligger på 4000kr och uppåt, beroende på storlek och format. Ni är alltid välkomna att höra av er!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.