Erik Hedin

fredag 5 september 2014

Nytt porträttuppdrag!

Fransk bulldogg har blivit en verkligt populär ras och nu är det dags för mig att måla mitt första porträtt av en. Denna charmiga "Fralla" heter Suri. Jag har tidigare målat en hel del andra "plattnosade raser", mops , Engelsk bulldogg m.fl men aldrig en "Fralla". Denna gång blir det ett lite större porträtt (55x55 cm), med hunden sittande i helfigur. Det skall bli roligt att gå upp lite i format och måla större! Mina "vanliga" ansiktsporträtt som de flesta beställer är i format 32x32 cm inkl. ram och kostar 4000 kr. Är du intresserad av att beställa ett hundporträtt eller har frågor, ring eller maila mig. Allt som behövs är ett bra foto på hunden som skall avporträtteras. Kontaktuppgifter finns under rubriken kontakt högst upp på sidan! Välkommen att kontakta mig! Vänliga hälsningar Erik Hedin

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.