Erik Hedin

onsdag 25 februari 2015

Att beställa ett hundporträtt.

När jag målar ett hundporträtt utgår jag från ett eller flera foton. Mina kunder skickar ofta fler, så jag kan göra mig en bild av hundens personlighet. Ibland har kunden ett favoritfoto som de vill att jag målar utifrån. Vi bestämmer tillsammans ett bra foto, jag ser direkt om fotot i slutändan kommer att bli en bra målning. Sedan diskuterar vi per telefon eller via mail det fortsatta arbetet med porträttet. Jag målar allt ifrån små målningar till riktigt stora, allt efter kundens önskemål. Varje beställning är lika spännande och viktig. Mina "ansiktsporträtt" med ram (32 x 32cm) som jag tillverkar själv, har blivit väldigt populära. (se exempel under rubriken "Galleri") Alla som vill göra beställningar eller har frågor, är välkomna att kontakta mig. Det går bra att ringa mig på 070-2866499 eller maila till info@erikhedin.se

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.