Erik Hedin

tisdag 3 februari 2015

Nöjda kunder är min stora glädje.

Jag har under mina år som hundporträttör haft många beställare och fått en hel del stamkunder. Om de har flera hundar, brukar det börja med en beställning, sedan blir det ofta fler. Jag får ofta mail från kunder som beskriver hur mycket porträttet/ porträtten betyder för dem. Även när hunden gått bort, vill de berätta hur betydelsefullt porträttet blivit. En av mina stamkunder är Linnea i Piteå som beställt flera porträtt av mig. Här är en bild på mitt porträtt av familjens Chihuahua Spot. Tavlan har fått en central plats i hemmet. Det är en fantastisk känsla att jag kan glädja så många med mina hundporträtt.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.