Erik Hedin

söndag 21 februari 2010

Pommeranian


Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Ankie sa...

Vem är lycklig ägare till denna lilla bedårande vovve månntro? Så sööööööööööööööööt så man bara döööööööör. Vilken snygg ram och färgsättning!!!
Kram Ankie

söndag, februari 21, 2010  
Anonymous Ankie sa...

Ojj oj oj vilken läcker kavalkad av ursnygga hundmålningar som kommer upp om man trycker på GALLERI under pommeranian. Du är ju bäst Erik!!! Trots att Bruno var den första hundmålningen du gjorde så är vi otoligt nöjda med den fortfarande och får alltid massor av komplimanger. Önskar jag kunde måla som du...
Kram Ankie & Bruno

söndag, februari 21, 2010  
Blogger Erik Hedin sa...

Tack Ankie för fina ord! Alla nya tavlor jag målar lägger jag in under rubriken GALLERI genom att ge "blogginlägget" denna etikett. Min kombinerade hemsida/blogg kan jag på detta sätt förnya själv hela tiden. Pommeranianmålningen hittade jag bland gamla foton och målades för säkert 5 år sedan men ville ha den i mitt GALLERI.Hunden är en norsk champion från Oslo.

söndag, februari 21, 2010  
Anonymous Anonym sa...

Fabulous!
Åsa

söndag, februari 21, 2010  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.