Erik Hedin

söndag 14 februari 2010

Halsband för italiensk vinthund


Några halsband har nu blivit uppsydda efter min egen hunds mått. De dekorband jag hittat räcker precis runt halsen på Fari. Med en bas av svart sammet kommer dekoren verkligen fram. Här blir det italienskt rakt igenom för dekorbanden kommer därifrån och fuskskinnet kommer faktiskt från ett restlager från den kände italienska designern Roberto Cavalli, vars namn ni kanske känner igen bl.a för att han är en av de kända designers som tagit fram en kollektion för H&M.

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

O så fint!!!

söndag, februari 14, 2010  
Blogger Olga da Polga sa...

Mycket vackert! Precis som jag tänker mig att de skall se ut;-)
Tack för din varma hälsning i min blogg ... Jag tänkte på dig i fredags
Kramar från oss

söndag, februari 14, 2010  
Anonymous madde sa...

Väldigt vackert.

tisdag, februari 16, 2010  
Blogger Erik Hedin sa...

Tack för komplimanger!

onsdag, februari 17, 2010  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.