Erik Hedin

fredag 12 februari 2010

Mina hundporträtt ses i Linköping. Ny stad, nya äventyr!


Har för första gången fått en förfrågan att visa mina hundporträtt i Linköping. Det är Tassarnas Trim och Spa som firar 1-årsjubileum och har bjudit in mig, hedrande! Detta etablissemang ligger på Roxviksgatan 12 i Linköping och jubilee't äger rum Lördagen den 27 februari. Här arbetar några av Sveriges bästa hundtrimmare och företaget finns även i Göteborg. Det blir ett rejält firande med uppvisningar, demonstrationer och flera utställare. En av utställarna är Ann Fristedt som gör underbara ullhundar, så jag blir i gott sällskap. Jag kommer att ta upp beställningar och tar med mig ett gäng hundporträtt att visa upp. Så befinner ni er i Linköping eller har vägarna förbi, är det alltså Tassarnas Trim och Spa som gäller den 27 Februari. Hjärtligt välkomna! Mer info om stället hittar ni på http://www.tassarnastrim.com/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.