Erik Hedin

onsdag 16 december 2009

Perfekt läsning för kommande helger - Zeldaboken!


Idag fick jag ta emot Zeldaboken ur författaren Åsas hand. Boken som också har fina bilder tagna av Ulla Montan handlar om Åsas första år med sin Powder Puff Zelda. Tankar kring hundägande, även på ett andligt plan tas upp i boken. Fick idag det glädjande beskedet att även jag har fått den äran att bli citerad i boken! Tack Åsa för denna fina gåva och att jag har fått nöjet att lära känna dig. Naturligtvis också en stor ära att jag har fått avporträttera Zelda! Nu är julens läsning räddad. Boken finns att köpas där böcker säljs och till ett bra pris hos http://www.adlibris.com/

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag har läst halva boken - den är BRA...

fredag, december 25, 2009  
Blogger Olga da Polga sa...

Erik! Jag hoppas att allt är bra med dig och Fari ... // Anna

söndag, januari 10, 2010  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.