Erik Hedin

måndag 14 december 2009

HUND 2009 - Svenska Kennelklubbens internationella utställning


Det blev en späckad helg med tavlor att visa upp och hundutställning att delta i. I Robust hundburars monter visade jag exempel på mina hundporträtt. Anders som driver detta framgångsrika hundbursföretag är tillsammans med Ninnie som driver SmallToBig (där ni daglig dags kan se mina hundporträtt representerade). Anders och Ninnies monter låg vägg i vägg och där var det ett myller av besökare som strömmade till under hela helgen. Nya och gamla vänner och kunder fick jag återse och med min hund Faris goda utställningsresultat (BIM med Cert och CACIB) blev helgen fulländad! Tack Anders och Ninnie, arrangörer och alla härliga hundälskare som vi fick träffa under en otrolig givande helg i hundens tecken!

1 kommentarer:

Anonymous Rebecka Åhman sa...

Jättegrattis till BIM och cert i helgen! Vad kul för er! Gissar att Fari blev mycket nöjd ;)

MVH Rebecka med Alva och Snigel

måndag, december 14, 2009  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.