Erik Hedin

söndag 27 mars 2022

Åtta Dansk - svenska gårdshundar, 140 x 43 cm.


 Detta är den beställning med flest antal hundar jag fått. En känd Dansk uppfödare ( kennel Little Denmark ) av rasen Dansk - svensk vårdhund kontaktade mig efter att länge sökt efter " rätt konstnär " för hennes projekt. Målningen representerar 6 generationer av hennes gedigna avelsarbete med rasen genom många år. Är du intresserad av en egen hundmålning? Jag " skräddarsyr " målningen efter kundens önskemål och ger förståss också egna förslag om så önskas. Ni når mig via mail: info@erikhedin.se eller genom att ringa mig på 070-2866499. Då berättar jag mer om hur en beställning går till, ger prisuppgifter mm. Vänliga hälsningar Erik



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.