Erik Hedin

torsdag 29 december 2016

Nöjd kund med hund och porträtt!

Karin från Trollhättan beställde detta porträtt på parets Cairnterrier Bobby, som en present till sin man Fredrik. Responsen blev mycket positiv! Bobby är tyvärr i hundhimlen nu, men genom mitt porträtt kan de nu minnas alla fina stunder tillsammans med sin älskade hund. All fina respons jag får från mina kunder gör att jag känner en mening och ett syfte mitt hundmåleri ! Bilden på Fredrik och tavlan, la paret ut på min Facebooksida: Erik Hedin - Dogs Wall of Fame. Besök gärna min Facebooksida för uppdateringar om mitt måleri. Jag finns även på Instagram: erikhedin_art Ni som är intresserade av ett eget hundporträtt är välkomna att kontakta mig med frågor och beställningar till: Mail: info@erikhedin.se eller ring mig på 070-2866499. Vänliga hälsningar Erik

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.