Erik Hedin

onsdag 19 augusti 2015

Pågående arbete inför höstutställning i Stockholm.

I Oktober kommer jag att ha en utställning med hundporträtt/ teckningar på inredningsbutiken Garbo Interiors på Östermalm i Stockholm. Målningarna jag arbetat med i sommar är dels redan beställda hundporträtt, samt några extra. Utställningen kommer att omfatta ett tiotal hundporträtt samt ett gäng teckningar. Alla hundporträtt har en vit bakgrund. Något som gör att hunden verkligen "står ut" från bakgrunden. Hundarna känns än mer levande, det känns fräscht och modernt och tekniken i måleriet kommer till sin rätt. Detta nya grepp har verkligen uppskattats och jag har fått flera beställningar i denna stil. Just nu arbetar jag med porträtt av Toypudeln Hedda och Mopsen Polly. Är du intresserad av att beställa ett hundporträtt? Det är bara att höra av sig till mig på 070-2866499 eller maila till info@erikhedin.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.