Erik Hedin

onsdag 10 april 2013

Porträttet av Alice börjar ta form

Det kan vara svårt ibland att bestämma sig för bakgrundsfärg och ramens utförande. Det finns så många alternativ att välja på och vägar att gå. Det roliga med mina hundporträtt är att slutresultatet och kundernas smak och önskemål varierar i det oändliga! Jag har kunder från alla sorters miljöer och med olika bakgrund, nationaliteter och smak. Jag har avporträtterat hundar där ägaren är allt ifrån norrländsk jägare till Italiensk baronessa. Alla uppdrag är lika viktiga och en lika stor utmaning för mig. Det blir helt enkelt aldrig tråkigt! Naturligtvis är det viktigaste att mina kunder i slutändan blir nöjda!
  Just nu är det Jack Russel terriern Alice jag arbetar med. Bakgrundsfärgen och ramens färg är ännu inte bestämd och det skall bli spännande att se slutresultatet, både för mig och kunden!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.