Erik Hedin

tisdag 30 augusti 2011

Ny säsong - nya beställningar



























Som sig brukar är sommarmånaderna lugna vad gäller hundporträttuppdrag. När semestrar och sommaraktiviteter nu är över startar beställningarna att droppa in. Det är hundägare som har en gammal hund som de vill ha förevigad, ett porträtt som överraskningspresent till en födelsedag och hundägare som hört talas om och tycker om mina hundtavlor, läst någon artikel om mig och tycker det är dags för just deras hund att bli avporträtterad. Alla beställningar är välkomna, maila eller ring om ni är intresserade av ett porträtt!


Extra roligt för mig är att jag nu har beställningar på målningar av raser jag aldrig målat förut. Först på tur är Långhåriga taxen Conrad, Tibetanska spanieln Eros och Galgon Lusen. Helt skilda raser med olika och unika uttryck, det är alltid häftigt med nya utmaningar!


Bild: Äntligen för oss som bor i Stockholm, har det öppnat en hundaffär mitt i city! Den heter ChicDog, http://www.chicdog.se/ och ligger på Regeringsgatan 85 och har ett enormt stort utbud av hundkläder, bäddar, halsband mm, här finns något i allas smak. Många häftiga prylar som du absolut inte hittar någon annanstans. Väl värd ett besök om ni har vägarna förbi. I butiken hittar ni gulliga Yorkshireterriern Donna. Henne skall jag också måla av framöver och porträttet kommer att finnas i butiken.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.