Erik Hedin

tisdag 14 september 2010

Italiensk vinthund


I denna målning av min egen hund utgick jag ifrån ramen. Antikbodar och loppisar är fulla med vackra ramar till ett bra pris. Hittar ni en ram ni tycker om, så kan jag anpassa målningen efter ramens mått. Ramar finns i alla stilar. Naturligtvis gör jag mina egna (som dekoreras och målas efter önskemål) till mina populära ansiktsporträtt och ibland är en enkel trälist runt tavlan det bästa valet. Många av mina kunder lämnar själva in sin målning för inramning hos en ramhandlare, andra föredrar sin tavla helt utan ram.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Jonas sa...

Superhälig ram & målning verkligen. Jätte fin målning, Erik!

lördag, januari 14, 2012  
Blogger Erik Hedin sa...

Tack Jonas!

söndag, januari 15, 2012  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.