Erik Hedin

måndag 9 november 2009

Vackra band - blivande hundhalsband


I helgen kom jag över en unik samling av band i olika former och utföranden. Det är unika band bl.a från italien och frankrike och har den perfekta längden för att användas till hundhalsband för småhundar. Har tänkt göra halsband av "halvstryp-typ" med mässingsringar och en grund av svart sammet. Kan försäkra att ingen annan som gör hundhalsband har dessa band utan de kommer att bli helt unika. Ville här visa ett litet axplock hur banden ser ut, man blir så glad och inspirerad av alla härliga färger! Jag vill bara börja sy, men det måste vänta ett tag.

6 kommentarer:

Anonymous Madde sa...

Vilka fantastiskt vackra band!
Jag kommer in med en beställning när du startat upp symaskinen :-)

måndag, november 09, 2009  
Blogger Unknown sa...

Jag med - fast baksidan måste vara slät annars tovar Zeldas päls! Behöver du veta halsomfånget?

tisdag, november 10, 2009  
Blogger Olga da Polga sa...

Så underbara band! Även jag vill beställa såsmåningom ;-)

tisdag, november 10, 2009  
Anonymous Helen sa...

Jack skulle vara ursnygg i det översta!

tisdag, november 10, 2009  
Blogger Erik Hedin sa...

Roligt att ni gillar banden! Både halsmått och huvudmått krävs för den typ av halsband jag tänkt göra. Nu väntar jag på tjockare sammetsband som "snyggbanden" skall fästas på. Först i slutet av december blir det förmodligen tillverkningsstart. Den som väntar på nåt gott...

torsdag, november 12, 2009  
Anonymous Anna sa...

Hej Erik, jag vill gärna tipsa om en bra hundkläder och hundaccessoarer webbutik;) på qpuppies.se kan du hitta praktiska hundtillbehör och söta hundkläder för små hundar http://www.qpuppies.se

måndag, december 13, 2010  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.