Erik Hedin

fredag 11 september 2009

Min stamkund Mona med sin älskade Yorkshireterrier Pysen


Trevliga Mona Svensson som bor på Kungsholmen här i Stockholm har tidigare beställt flera tavlor av mig på sin älskade Pysen. En av tavlorna kan ni beskåda i mitt GALLERI här på sidan. Den tavlan har en mahognyfärgad ram samt ett guldben som namnskylt med Pysens namn skrivet i kristaller. När Mona även skaffade sig en lägenhet i Wadstena överraskade jag henne med en liten akvarell med Pysen framför Wadstena slott. Fyndiga och gulliga Mona såg till att få till ett foto med sig själv och Pysen poserandes framför detsamma och mailade fotot till mig. Vilken överrskning! Tack Mona! Här ser ni fotot med den lilla akvarellen på Pysen infälld.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.