Erik Hedin

onsdag 1 juli 2009

KOMMANDE UTSTÄLLNING - GÖTEBORG!

Den 15 Augusti kommer jag att ha en liten utställning i Göteborg. Min representant i Göteborg är Anthony Blom-Cederhöök som driver Göteborgs finaste hundbutik, Hundskafferiet! http://www.hundskafferiet.se/ Jag har precis målat färdigt porträttet av ägaren Anthonys Westie Svante (se nedan). När tavlan om några dagar är på plats i Göteborg kommer den att hänga där till beskådan och Anthony kommer att ta upp beställningar på hundporträttt av manade hundägare. Driftig som Anthony är har han i dagarna skickat ut nyhetsbrev om min kommande utställning till alla sina stamkunder. Tack Anthony! Och vi hoppas på ett stort gensvar! Skall bli jättespännande att visa upp mina tavlor för härliga Göteborgare, då jag för första gången får tillfälle att visa mina hundtavlor i denna vackra stad. Rapporterar mer när utställningen börjar närma sig, men alltså VÄLKOMMNA TILL HUNDSKAFFERIET, OLIVEDALSGATAN 2, 15 AUG mellan KLOCKAN 13-16!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.