Erik Hedin

lördag 27 juni 2009

Ett hundporträtt - Ett minne för livet

Välkommen med beställningar och frågor: mobil 070- 28 66 499 e-mail: info@erikhedin.se

För att måla ett hundporträtt behöver jag ha ett bra foto på hunden, gärna flera för att kunna fånga hundens speciella uttryck. Beställaren och jag kommer sedan överens om ett foto att utgå ifrån. Finns beställaren i Stockholmsområdet, träffar jag också gärna hunden. Alla intresserade är alltid välkomna att ringa mig. Jag har märkt att en personlig kontakt per telefon alltid är positiv och underlättar, då många frågor dyker upp. Jag målar hundporträtt i olika format och storlekar, helt efter kundens önskemål. Leveranstiden är beroende av porträttets storlek men vanligtvis inte mer än 4 veckor.

Vänliga hälsningar, Erik Hedin

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida

© Erik Hedin. All rights reserved.